De laatste voorbereidingen

22 april 2017 - Utrecht, Nederland

Hoi allemaal,

Morgen is het dan zover, mijn reis gaat beginnen!

Vandaag ben ik nog druk bezig geweest om alles in te pakken, maar alles staat nu eindelijk klaar.

Gisteren was de laatste dag van mijn stage bij Movares, waar ik de afgelopen 3 maanden met veel plezier aan het werk ben geweest.

Vanaf Düsseldorf pak ik morgen het vliegtuig richting Ho Chi Minh. Met een overstap op Moskou zal ik ongeveer 17 uur onderweg zijn.
Maandag om 4:20 uur Nederlandse tijd zal ik aankomen in Ho Chi Minh. Op het vliegveld zal een Vietnamese student mij opwachten om me de weg naar de bus te wijzen. De busreis zal nog iets van 4 uur in beslag nemen, maar dan ben ik eindelijk in Can Tho aangekomen!
Mijn begeleider van de universiteit zal daar op me wachten en me mijn kamer laten zien op de campus.

Tot zover het eerste berichtje!

Liefs,

Iris

1. Koos:
    22 april 2017
    Hallo Iris, Een goede reis gewenst en veel studie en leer plezier in het verre Vietnam. Ook voor Daan en je ouders voor morgen een goede reis.
    Het ga jullie goed.
    Met vriendelijke groet,
    Koos
  2. Riny:
    Lieve Iris,
    Een hele goede reis. Ik ben heel benieuwd naar je belevenissen
    Liefs
  3. Wouter:
    22 april 2017
    Leuk Iris, ik ben benieuwd naar al je ervaringen. Nu eerst lekker slapen en we komen je morgen uitzwaaien.
  4. Wouter en Marloes:
    22 april 2017
    Lieve Iris, je avontuur gaat nu echt beginnen ! Tot morgenochtend vroeg en leuk dat we op deze manier alles een beetje mee kunnen beleven ! Liefs mam
  5. Mieke:
    22 april 2017
    Hallo Iris, een fijne reis gewenst. Slaap lekker je avontuur gaat beginnen. Spannend hoor!
  6. Els:
    23 april 2017
    Ha Iris ,wat een avontuur joh en wàt een plek voor een stage ! Ik wens je veel succes en ik vind het leuk en interessant om je vanachter mijn computer te volgen . Goeie reis en liefs !
  7. Wouter:
    24 april 2017
    We hebben je vlucht gevolgd, eerste etappe naar Moskou, en dan van Moskou naar Ho Chi Minh. Een vlucht over Rusland, Kazachstan, Uzbekistan, Afghanistan, Pakistan, India, Bangladesh, Myanmar, Thailand en Cambodja ! Allen landen waar we veel van horen in nieuwsberichten. Ben benieuwd wat je ervan hebt kunnen zien?
  8. Oma Alie en opa Klaas:
    24 april 2017
    Wat fantastisch dat wij van je ouders mochten horen dat je veilig op je stageadres bent aangekomen. Wat een reis zeg! Graag wensen wij je een fijne stagetijd toe en wij hopen je belevenissen te mogen volgen. Liefs van oma en opa.
  9. Frank:
    24 april 2017
    Hoi Iris, wat fijn dat je goed bent aangekomen. Wat een wereldreis heb je al gehad om er te komen! Heel erg leuk dat we zo kunnen volgen hoe het met je gaat en wat je allemaal meemaakt. Spannend! Liefs, en heel veel plezier!
  10. Jenny:
    25 april 2017
    Hoi Iris!
    Wat fijn dat je goed aangekomen bent!
    Geweldig dat wij jou kunnen 'volgen'
    Liefs Jenny.
  11. Oma Alie en opa Klaas: